دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری

خرید بک لینک
هنوزم از تهران خبری نشده. میترسم برم جلو. الان نزدیک شیش ماهه اینجام ولی حقوق آنچنانی نگرفتم. اوضاع جالبی نیست. زنگ میزنم ساصد ولی میگن مجوز استخدامت نیومده هنوزم. ولی دلم روشنه هاااااااااا

دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...

ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 6:39

واااااااااااااااااااای. قلبم داره از دهنم میزنه بیرون. زنگ زدن از ساااااااااااااصد. خدایا ینی میشه؟ این بهترین فرصت واسه منه. فردا دارم میرم تهران

دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...

ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 6:39

صفحه بندی